lauantai 21. syyskuuta 2013

Reissun ostokset


Shoppailin reissussa vähemmän kuin olin aikonut, lähinnä sen takia että aikaa jäi vähemmän kuin luulin ja myös koska kauppojen tarjonta ei ihan iskenyt. Suurimman innostuksen saivat aikaan Next, jossa oli ylläolevan neuleen lisäksi muitakin kivoja neuleita, sekä Joy the Store johon olinkin ladannut varsin kovat odotukset. Nextin tummansininen neule on puuvillaa, johon suhtaudun hieman epäilevästi, puuvillaneuleet eivät kokemukseni mukaan pidä muotoaan kovin hyvin. Ajattelin kuitenkin, että tässä mallissa pieni venähtäminen ei varmaankaan haittaa pahasti, joten päätin ottaa riskin.



Olen havahtunut umpinaisten, ohuiden neuleiden kätevyyteen vasta tänä syksynä. Aiemmin vierastin ohuita neuleita, koska ne eivät lämmitä tarpeeksi talven paukkupakkasilla. Nyt tajusin viimein, että pitäähän sitä johonkin pukeutua syksyllä ja keväälläkin... Neuleissa on myös se hyvä puoli, että ne ovat tarpeeksi siistejä töihin, eikä niitä tartte silittää. Periaatteessa tykkään kauluspaidoista, mutta jotenkin jännästi ne eivät ole arkiaamuisin itsekseen silinneet vaatekaappiin. Gapista löytyi perus merinovillaneule, jota aluksi mietin turhan tylsäksi, mutta nyt sitten kuitenkin olen käyttänyt tätä jo useamman kerran.


Tämä on seitsemäs mekko, jonka olen ostanut Joy the Storesta. Perustelen tätä itselleni sillä, että olen käyttänyt (ja käytän edelleen) niitä kaikkia melko paljon, joten on syytä olettaa että tämänkin puen päälleni useasti. Todellisuudessahan ostin tämän siksi, että tämä on vaan niin kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti